ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΩΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ . ΠΑΡ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΩΝ .
Η ΠΡΩΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ Ή ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ( ΡΕΥΜΑΤΑ , ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ...) . Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ , ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ , ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΕΔΩ ... .
ΟΙ 2 ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΜΙΚΑ - ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΜΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ . ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ . ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ . ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ .
Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΟΣ . ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ Ή ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ .
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΓΜΕΝΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ . ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΘΕΙ . ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Ή ΜΟΡΦΗΣ ... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ Ή ΔΙΑΦΟΡΕΣ Ή ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ .
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ . ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΛΛΑ....
ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ , ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΩ . ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ .
Η ΠΡΩΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ Ή ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ( ΡΕΥΜΑΤΑ , ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ...) . Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ , ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ , ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΕΔΩ ... .
ΟΙ 2 ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΜΙΚΑ - ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΜΙΑΣ ΚΡΙΣΗΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ . ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΑ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ . ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ . ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ .
Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΟΣ . ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ Ή ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ .
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΓΜΕΝΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ . ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΘΕΙ . ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Ή ΜΟΡΦΗΣ ... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ Ή ΔΙΑΦΟΡΕΣ Ή ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ .
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ . ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΑΛΛΑ....
ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΛΗ ΤΗ ΜΕΡΑ , ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΡΘΩ . ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ .
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου